THE BERROW FOUNDATION'S LORD FLOREY SCHOLARSHIPS FOR   POSTGRADUATE STUDIES IN MEDICAL, CHEMICAL AND BIOCHEMICAL SCIENCES Publié le 23.11.20
THE BERROW FOUNDATION'S LORD FLOREY SCHOLARSHIPS FOR POSTGRADUATE STUDIES...
Two or more fully-funded scholarships are awarded each year to enable graduates of Swiss universities to study for Master or Doctoral degrees in the University of Oxford as members of Lincoln College.
THE BERROW FOUNDATION SCHOLARSHIPS FOR POSTGRADUATE STUDIES Publié le 23.11.20
THE BERROW FOUNDATION SCHOLARSHIPS FOR POSTGRADUATE STUDIES
Four or more fully-funded scholarships are awarded each year to enable graduates of selected Swiss universities to study for Master or Doctoral degrees in the University of Oxford as members of Lincoln College.
Bourses pour les instituts universitaires européens Publié le 23.11.20
Bourses pour les instituts universitaires européens
Le Secrétariat d’Etat à la formation, à la recherche et à l’innovation (SEFRI) accorde cette année quatre bourses pour un Master II au Collège d’Europe à Bruges (Belgique) ou Natolin (Pologne), ainsi qu’une bourse pour des études doctorales à l’Institut universitaire européen de Florence.